بيمارستان دكتر علی شريعتی

رییس بیمارستان

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 
ریاست بیمارستان
 

دکتر محمد رضا حسینعلی زاده

 

متخصص قلب و عروق.فلوشیپ فوق تخصصی انژیو گرافی و بالون ،انژیوپلاستی

 
 
 

رزومه کاری:

  • رییس مرکز بهداشت شهرستان کلات سال 79-77
  • مسئول حراست و معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز سال 82-80
  • مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان 84-82
  • مدیر بیمارستان امام رضا (ع) مشهد سال 86-85    
  • تلفن داخلی:
  • تلفن:18-35510010
  • پست الکترونیک:Hoseinalizadehmr1[@]mums.ac.ir

 

دفتر ریاست

مسوول دفتر: فریبا زارعی

 

 

تلفن داخلی: 101

تلفن: 35510342 

نمابر: 35510341

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

شرح وظایف واحد:

·         درک خط‌مشی شرکت و همسو نمودن فعالیت‌های بیمارستان در رابطه با آن‌ها

·         تلاش در جهت تحقق اهداف سازمانی و گزارش دهی به ریاست و مدیریت

·         اطلاع از دستورالعمل‌ها و مقررات اداری مرتبط با فعالیت‌ها

·         پاسخ‌گویی به تلفن متقاضیان داخلی و خارجی

·         ثبت تماس‌های دریافتی و ارائه گزارش به رئیس یا مدیر

·         تماس با مراجعین، کارکنان و مدیران سایر واحدها.

·         ارتباط با کارکنان واحدهای مختلف سازمان  بر اساس سلسه مراتب سازمانی مطابق چارت سازمانی .

·         یادآوری زمان تشکیل جلسات و قرار ملاقات‌ها به رئیس مدیر مربوطه

·         برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری جلسات داخلی

·         برنامه‌ریزی قرار ملاقات رئیس و مدیر مافوق و پیگیری جهت تحقق آن

·         هماهنگی اتاق جلسات و اطمینان از آماده بودن تجهیزات آن قبل از برگزاری جلسات برنامه‌ریزی‌شده

·         دریافت و ارسال ایمیل‌های مرتبط با فعالیت‌های کاری.

·         تدوین گزارش‌های موردنیاز و ارائه به مافوق.

·         تنظیم پیش‌نویس نامه‌های صادره طبق دستور مافوق .

·         اخذ تأییدیه محتوای نامه از مافوق

·         دریافت نامه‌های درون‌سازمانی و نامه‌های وارده از برون سازمان .

·         دریافت، بررسی، توزیع و ارسال نامه‌ها، دورنگارهای واحد به گیرندگان مرتبط

·         کنترل موجودی اقلام مصرفی دفتر به‌صورت مستمر

·         پیگیری کارهای محوله از طرف مافوق تا حصول نتیجه .

·         پاسخ‌گویی به ارباب و رجوع به‌صورت حضوری .

·         برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت انجام سفرها و مأموریت‌های مافوق ( نظیر آژانس هواپیمایی، محل اقامت و … ).

·         ثبت مراجعات حضوری ارباب و رجوع و ارائه گزارش به مافوق .

·         هماهنگی جهت ارسال مرسولات به افراد مشخص‌شده

·         شناسایی تأمین‌کنندگان حمل‌ونقل ، چاپ و …

·         درخواست تکثیر اسناد و هماهنگی با مرکز تکثیر جهت انجام خدمات تکثیر

·         هماهنگی با تأمین‌کننده جهت دریافت خدمات نظیر آژانس هواپیمایی و …

·         تهیه و تدارک وسیله نقلیه جهت کلیه کارکنان جهت انجام امورات اداری

·         جمع‌آوری اطلاعات جهت آماده‌سازی گزارش موردنیاز مافوق.

·         محافظت و نگهداری از کلیه اسناد و حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه

·         درخواست خرید کالای موردنیاز و پیگیری تا دریافت آن جهت حوزه ریاست

·         همکاری با مدیر واحد در شناسایی منابع موردنیاز جهت تحقق اهداف واحد سازمانی.

·         ابلاغ دستورات صادره مافوق به اشخاص مربوطه.

·         ارائه پیشنهادت جهت بهبود فعالیت‌های واحد.

·         درخواست اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جهت حذف عدم انطباق‌های بالفعل و بالقوه

·         انجام سایر وظایف محوله از سوی مدیر مافوق

·         و …