بيمارستان دكتر علی شريعتی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 

 

 

واحد:دفتر بهبود کیفیت

 

مسوول واحد: :ندا رجایی

مدرک تحصیلی:;کارشناس پرستاری-ارشد مدیریت تحول سازمانی

 

تلفن داخلی:107-177

تلفن:18-35510010

پست الکترونیک: RajaeiN2[@]mums.ac.ir

 

همکاران این واحد:

1-نام ونام خانوادگی:شهپر دولتی  سمت: کارشناس ایمنی بیمار   تلفن داخلی:      177    

پست الکترونیک:DolatiSh1 [@]mums.ac.ir

 

2-نام و نام خانوادگی: زهرا مظفری  سمت: کارشناس بهبود کیفیت        تلفن داخلی:  107             

 پست الکترونیک: MozaffariZ3 [@]mums.ac.ir

شرح وظایف واحد:

 

 

 

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

معاون درمان

 

مسوول واحد: دکتر علی اکبر ایلاتی

مدرک تحصیلی:متخصص ارولوژی

 

تلفن داخلی: 105

تلفن:05135072105

نمابر:

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همکاران این واحد:

1-نام ونام خانوادگی:                                سمت:                            تلفن داخلی:                پست الکترونیک:

الهام نجاتیان پور                                   کارشناس درمان                     105       این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید            

شرح وظایف مسئول واحد:

نظارت بر اجرای دستورالعمل های درمانی واصله از معاونت درمان دانشگاه و سایر مراجع مرتبط  از طریق نظارت برعملکرد پزشکان

برنامه ریزی و ارائه طرح یا پیشنهادات  برای ارتقاء کیفی و کمی امور درمانی در سطح بیمارستان

بررسی وضعیت ارائه و گسترش خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان و نظارت و کنترل مستمر آن

تنظیم برنامه  های درمانی پزشکی مرکز ؛برمبنای نیروهای موجود و نیروهای تخصصی توزیع شده از دانشگاه

شناسایی پزشکان واجد شرایط عقد قرارداد  و ارائه گزارش جهت تامین پزشک  به ریاست بیمارستان  در صورت ضرورت

بررسی و ارائه گزارش جهت تامین تجهیزات پزشکی و انجام امور کارشناسی مربوطه

مشارکت جدی در کمیته های بیمارستانی در جهت تحقق اهداف منظور شده برای کمیته های ذیربط

بررسی،تجزیه و تحلیل شاخص های درمانی و برنامه ریزی در جهت ارتقای مستمر شاخص های اعتبار بخشی

عضویت در هیات اجرایی توزیع درآمد اختصاصی بیمارستان

فراهم نمودن زمینه اجرای طرح های تحقیقاتی  در عرصه نظام سلامت در بیمارستان و نظارت بر اجرای اخلاق پزشکی

برنامه ریزی و نظارت بر فضاهای درمانی در حال ساخت بیمارستان  و به روز رسانی پروانه های بیمارستان

تلاش در جهت بهبود و ارتقای امکانات رفاهی پزشکان

انجام امورات مربوط به پزشک معتمد بیمارستان

نظارت و رسیدگی به شکایات واصله در حوزه درمان.

مدیر تخت های  بیمارستانی

انجام امورات مربوط به اقتصاد درمان( گرنت مالی و تعیین سقف بیمه پزشکان وسایر امور بیمه ای، ،امور تعرفه ، تحلیل هزینه و درآمد)

تنظیم اسناد مالی پزشکان

بهره گیری از  نظام آمار اطلاعات  بیمارستانی در مورد کلیه امور تشخیصی درمانی مرکز ؛ استفاده از نرم افزارهای روز توضیح و توجیه مسائل مربوط به تعرفه های پزشکی و رسیدگی به تخلفات و شکایات

ارزشیابی سالانه پزشکان استخدامی

 

شرح وظایف کارشناس درمان بیمارستان شریعتی

برقراری ارتباط مستمر با پزشکان در راستای سیاستهای بیمارستان (رابط پزشکان)

پیگیری امور مربوط به صدور پروانه های بیمارستان به روزرسانی و اخذ مجوز های لازم جهت بهره برداری از ظرفیتهای بیمارستان

تنظیم  گزارشات  عملکرد پزشکان به مراجع ذیصلاح

همکاری در  تنظیم اسناد مالی پزشکان (پزشکان مقیم ، قرار داد فضای فیزیکی ،رزیدنت ها  )

تنظیم برنامه های درمانی پزشکی مرکز(مقیمی و آنکالی)

به روز رسانی و تکمیل ماهانه سامانه رفاهی عملکردی

تنظیم مکاتبات اداری در جهت  پیگیری امور درمانی بیمارستان با هماهنگی معاون درمان بیمارستان

تنظیم قرار دادهای مربوط به  پزشکان تشکیل پرونده  واخذ مدارک مربوطه  و به روز رسانی قرارداد ها در هر سال

هماهنگی  و همکاری با کارشناسان سازمان مرکزی دانشگاه  در راستای اجرای صحیح قوانین و دستورالعمل های ابلاغی

بررسی منظم  سامانه پزشکان  تفاهم نامه و انجام امورات مربوطه

ثبت  نام پزشکان در سامانه پیوند یکپارچه درمان (سپید) جهت فعال سازی در سیستم his در زمان شروع به کار

ثبت نام پزشکان تمام وقت  در سامانه تمام وقتی

مکاتبه با سازمان های بیمه گر و معرفی پزشک  به انضمام مدارک لازم  پس از عقد قرار داد

تنظیم قرار داد ماما خصوصی با بیمارستان

چک حضور و غیاب ، مرخصی و کارکرد  پزشکان در سامانه کارا

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

 

 

 

مدیر بیمارستان 

دکترحسن منفرد

 

  داخلی :101
  تلفن:18-35510010
 پست الکترونیک:MonfaredH1[@]mums.ac.ir
 
 

 

 
 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 
 

دکتر معصومه آذری الوندی

 

متخصص قلب و عروق،فلوشیپ اکوکاردیوگرافی

 
 

رزومه کاری:

  • رییس بیمارستان دکتر علی شریعتی از شهریور 1404 
  • تلفن داخلی:
  • تلفن:18-35510010
  • پست الکترونیک:Hoseinalizadehmr1[@]mums.ac.ir

 

دفتر ریاست

مسوول دفتر: فریبا زارعی

 

 

تلفن داخلی: 101

تلفن: 35510342 

نمابر: 35510341

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

شرح وظایف واحد:

·         درک خط‌مشی شرکت و همسو نمودن فعالیت‌های بیمارستان در رابطه با آن‌ها

·         تلاش در جهت تحقق اهداف سازمانی و گزارش دهی به ریاست و مدیریت

·         اطلاع از دستورالعمل‌ها و مقررات اداری مرتبط با فعالیت‌ها

·         پاسخ‌گویی به تلفن متقاضیان داخلی و خارجی

·         ثبت تماس‌های دریافتی و ارائه گزارش به رئیس یا مدیر

·         تماس با مراجعین، کارکنان و مدیران سایر واحدها.

·         ارتباط با کارکنان واحدهای مختلف سازمان  بر اساس سلسه مراتب سازمانی مطابق چارت سازمانی .

·         یادآوری زمان تشکیل جلسات و قرار ملاقات‌ها به رئیس مدیر مربوطه

·         برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری جلسات داخلی

·         برنامه‌ریزی قرار ملاقات رئیس و مدیر مافوق و پیگیری جهت تحقق آن

·         هماهنگی اتاق جلسات و اطمینان از آماده بودن تجهیزات آن قبل از برگزاری جلسات برنامه‌ریزی‌شده

·         دریافت و ارسال ایمیل‌های مرتبط با فعالیت‌های کاری.

·         تدوین گزارش‌های موردنیاز و ارائه به مافوق.

·         تنظیم پیش‌نویس نامه‌های صادره طبق دستور مافوق .

·         اخذ تأییدیه محتوای نامه از مافوق

·         دریافت نامه‌های درون‌سازمانی و نامه‌های وارده از برون سازمان .

·         دریافت، بررسی، توزیع و ارسال نامه‌ها، دورنگارهای واحد به گیرندگان مرتبط

·         کنترل موجودی اقلام مصرفی دفتر به‌صورت مستمر

·         پیگیری کارهای محوله از طرف مافوق تا حصول نتیجه .

·         پاسخ‌گویی به ارباب و رجوع به‌صورت حضوری .

·         برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت انجام سفرها و مأموریت‌های مافوق ( نظیر آژانس هواپیمایی، محل اقامت و … ).

·         ثبت مراجعات حضوری ارباب و رجوع و ارائه گزارش به مافوق .

·         هماهنگی جهت ارسال مرسولات به افراد مشخص‌شده

·         شناسایی تأمین‌کنندگان حمل‌ونقل ، چاپ و …

·         درخواست تکثیر اسناد و هماهنگی با مرکز تکثیر جهت انجام خدمات تکثیر

·         هماهنگی با تأمین‌کننده جهت دریافت خدمات نظیر آژانس هواپیمایی و …

·         تهیه و تدارک وسیله نقلیه جهت کلیه کارکنان جهت انجام امورات اداری

·         جمع‌آوری اطلاعات جهت آماده‌سازی گزارش موردنیاز مافوق.

·         محافظت و نگهداری از کلیه اسناد و حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه

·         درخواست خرید کالای موردنیاز و پیگیری تا دریافت آن جهت حوزه ریاست

·         همکاری با مدیر واحد در شناسایی منابع موردنیاز جهت تحقق اهداف واحد سازمانی.

·         ابلاغ دستورات صادره مافوق به اشخاص مربوطه.

·         ارائه پیشنهادت جهت بهبود فعالیت‌های واحد.

·         درخواست اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جهت حذف عدم انطباق‌های بالفعل و بالقوه

·         انجام سایر وظایف محوله از سوی مدیر مافوق

·         و …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

 

 واحد:روابط عمومی 

 

مسوول واحد: جواد باغستانی

مدرک تحصیلی: 

 

تلفن داخلی:127-124

تلفن: 18-35510010

نمابر: 05135510341

پست الکترونیک:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

شرح وظایف واحد:

شرح وظایف 

الف) برنامه ريزي

1- تلاش در جهت استعداد یابی از بین نیروهای موجود در سازمان و جلب همکاری ایشان

2- تلاش و حركت به سوي روابط عمومي الكترونيك با بكارگيري فناوري هاي نوين

3- شركت فعال در جلسات مدير و مسئولان واحد مربوطه

4- تلاش براي ارتقاء دانش و مهارت روابط عمومي از طريق شركت در دوره هاي آموزشي و استفاده از مطالب اينترنت و ..

 

ب) اطلاع رساني

1- اطلاع رساني موضوعات مورد نياز به همکاران واحد محل خدمت

2- اطلاع رساني راههاي ارتباط با روابط عمومي دانشگاه از قبيل تلفن گويا 191، ايميل،  به همكاران، ارباب رجوع و ساير سازمانها

3- اطلاع رساني موفقيت و دستاوردها به مردم و مسئولان منطقه با هماهنگي ریاست در رسانه های محلی و رسمی و مجازی

4- انعكاس مستمر موفقيت ها، دستاوردها و فعاليتهاي واحد به روابط عمومي دانشگاه به منظور درج در سایتهای رسمی دانشگاه

5- انعكاس مشكلات و چالشهاي مورد توجه مردم، پرسنل بخش، مسئولين و رسانه ها در محيط به روابط عمومي دانشگاه

6- تهيه، تدوين و نظارت برمحتوا و طراحي زير سايت واحد مربوط

7- نظارت بر درج اخبار متني و تصويري به صورت روزانه در زير سايت واحد مربوط

8- نظارت برغني سازي و بروز رساني مطالب علمي در زير سايت واحد مربوط

9- اطلاع رساني برگزاري مراسم و برنامه ها به همکاران واحد محل خدمت از طريق ايميل يا پيامك یا فضای مجازی

10- تلاش در جهت پیشگیری از موازي كاري در ارسال ايميل، تبريك، تسليت و مناسبت ها براي ساير واحدها

11- معرفي كامل و جامع واحد مربوط به صورت بروشور، پمفلت، سي دي و ارسال به روابط عمومي دانشگاه

12- تهيه كليپ و فيلم كوتاه آموزشي مانند پيشگيري از بيماريها، سوانح و ...

13- تهيه مطالب بهداشتي، درماني، آموزشي، پژوهشي و ... براي استفاده زيرنويس در سيما و تلويزيونهاي تبليغاتي و سربرگ نامه هاي اداري

14- تهيه ليستي از شماره تلفن همراه پرسنل بخش / واحد

ج) ارتباطات رسانه اي

1- هماهنگي با روابط عمومي دانشگاه براي گرفتن مجوز، مصاحبه يا تهيه خبر توسط خبرنگار از محيط از محيط هاي بهداشتي، درماني، آموزشي پژوهشي، دانشجويي، غذا و دارو و ...

2- هماهنگي با روابط عمومي دانشگاه براي انجام دادن مصاحبه، نشست مطبوعاتي، گزارش مسئولان و پرسنل بخش آن حوزه با رسانه ها

3- همكاري و راهنمايي خبرنگاران رسانه ها برابر فرآيند ( در صورتي كه خبرنگار رسانه ها با روابط عمومي دانشگاه براي تهيه خبر يا گزارش از محيط هماهنگي ننموده، روابط عمومي واحد موظف است ضمن تكريم خبرنگار، تلفني از روابط عمومي دانشگاه اخذ مجوز نمايد و با مدير و حراست محيط  هماهنگ كند)

4- ارسال ليست مسئولان و كارشناسان واجد شرايط براي انجام دادن مصاحبه، تهيه گزارش، نشست مطبوعاتي با هماهنگي مدير واحد و حراست به روابط عمومي دانشگاه

5- هماهنگي و ارتباط درون و برون سازماني در شهرستانها به عهده مسئول روابط عمومي واحد تابعه و در مشهد مقدس ارتباط با صدا و سيما، رسانه ها و اداره هاي كل با روابط عمومي دانشگاه ميباشد.

د) پاسخگويي

1- دريافت روزنامه هاي رسمي و محلي از طريق اينترنت و بررسي آن ها و انعكاس شكوائيه هاي مردمي به مدير واحد

2- پاسخگويي شكوائيه هاي مردمي كه از طريق صندوق های تکریم و پستي، ايميل، تلفن يا حضوري به روابط عمومي منعكس شده است.

3- انعكاس راهكار حل مشكلات واحد مربوط ( مردمي، پرسنل بخش، مسئولان و ...) به روابط عمومي دانشگاه

4- پيگيري در تسريع پاسخگويي به شكوائيه هاي مردمي در جرايد ارسالي توسط روابط عمومي دانشگاه

5- انجام نظر سنجي و انعكاس نتايج به مدير واحد مربوط و روابط عمومي دانشگاه

6- بازديد مستمر از محيط هاي تحت پوشش واحد

هـ) امورفرهنگي

1- مشاركت فعال در اجراي مراسم هاي مذهبی و فرهنگي

2- ترويج فرهنگ اسلامي و اخلاق اداري

3- فعال سازي و بزرگداشت مراسم هاي اسلامي و تهيه مطالب مفيد و آموزنده مناسبت ها و ارسال از طريق ايميل به پرسنل بخش واحد

و) برگزاري مراسم- همايش- نمايشگاه و مناسبتها و ...

1- شركت در جلسه هماهنگي مراسم يا مناسبتها

2- هماهنگي و نظارت بر عوامل اجرايي مراسم ( مجري، قاري، سرود جمهوري اسلامي، كليپ، سخنران، گروههاي هنري، تزئين سالن، پارچه نوشته و بنر، صوت و نور)

3- تهيه عكس، فيلم، خبر

4- نظارت ، هماهنگي و همكاري در تنظيم و توزيع دعوتنامه مدعوين

5- برگزاري نشست مسئولان واحد با پرسنل بخش

6- اجراي امور محول از سوي مديريت روابط عمومي دانشگاه

 

آدرس ارتباط با ریاست دانشگاه: http://main.mums.ac.ir/index.php/office-manager/2014-11-27-10-17-56